Domov

Novinky

Kobercovka znova ožila hudbou
Patrónku hudby - svätú Cecíliu sme oslavovali vo veľkom aj tohto roku.
Prišli, videli, zahrali a boli druhé
O kom je reč ? No predsa o našich floorbalistkách :)
Neobyčajný výlet v obyčajnom Krakove
Najlepší výlet v histórii saleziánov v zložení MLADÍ plus RODIČIA, ujo autobusár a samozrejme saleziáni :)
Tancovali sme srdcom
Saleziánska tanečná súťaž odštartovala už svoj 6. ročník :)
Otvorenie oratka
Ako vyzerá také radostné otvorenie oratka ? Presne tak ako to bolo u nás v stredisku :)
Kto spieva, dvakrát sa modlí
O tom, že je to naozaj tak sa deti a mladí z detského zboru presvedčili na vlastnej koži.
Bodka za prázdninami 2015
Bodka nič neukončila, ale odštartovala nový školský rok v saleziánskych strediskách.
Plánovanie 2015
Saleziáni a animátori zasadli spoločne, aby opäť naplánovali skvelé akcie na tento školský rok.
Puťák 2015
Putujem, putuješ, putujeme :)
Jeho život za ten tvoj
Krásna myšlienka, ktorá sa niesla tohtoročným Prímestským táborom :)

Bodka za prázdninami 2015

Po nádhernom, neuveriteľnom a teplom lete, ako to už každoročne býva, sa dňa 31. augusta 2015 konala už jubilejná 30. Bodka za prázdninami. Nám to však nestačilo, a tak sme sa už v sobotu večer vybrali do Popradu, kde sme si obhliadli krásne mesto, zahrali si futbal a všeličo iné s chlapcami z Košíc a Námestova a po večernej modlitbe sme sa pobrali spať.
V sobotu ráno sme vstávali skoro, pretože nás čakala cesta na Jahňací štít, ktorý leží v Tatrách a má výšku 2230 m. n. m. Cestou vo vlaku do Tatranskej Lomnice už bolo vidieť, že počasie bude krásne. Asi o 9.00 sa začala naša túra, prechádzali sme okolo krásneho horského potoka, neustále sa fotili a asi o 11.00 sme už boli na Zelenom plese. Po čapovanej kofole a osviežení sme sa vydali ďalej. Cesta bola prudká a strmá. Keď sme prišli k nejakému ďalšiemu plesu, niektorí chalani sa v ňom už takmer "kúpali". Nasledovalo samé stúpanie, stúpanie a ešte raz... stúpanie. Keď sme dorazili k horským reťaziam, mal som pocit, že sa otočím a vrátim, no keď to dali všetci, tak som to musel dať aj ja. Keď som si myslel, že už sme hore, zrazu som zistil, že cesta bude trvať ešte hodinu po hrebeni, a keď som ním šiel, tak som si povedal, že horolezec zo mňa určite nikdy nebude. V chvíli keď sme dorazili do cieľa, však všetko opadlo a nastal pocit eufórie z toho krásneho výhľadu. Bolo to niečo neskutočné. Odporúčam to každému z vás. Po delikátnej varenej kukurici na vrchole sme sa vydali naspäť, ponáhľajúc sa, aby sme stihli posledný vlak ( ten sme vďaka Pipcovi aj stihli ). Keď sme prišli do Popradu, čakalo nás prekvapenie, pretože náš druhý vedúci alias Paľo Piatrov nás pozval na pizzu. Bola brutálna! Po výdatnej večeri sme sa vrátili do saleziánskeho oratória. Pravdupovediac, všetci sme takmer naraz zaspali tak do 10 sekúnd :).
A v pondelok to prišlo.. deň D! Bodka. Už od rána som mal pocit, že na to máme. Ako prvé nasledovali scénky a tombola. Čo si budeme klamať, prvé miesto suverénne vyhrali naši Michalovčania!!! A druhé miesto v tombole Martin Saloň. Nasledovalo spovedanie, párky, pre starších prednášky a pre mladších hry. Celé to zavŕšila svätá omša na Mariánskej hore. Všetko to bolo perfektné. Ďakujeme saleziánskym novicom a nášmu parťákovi Živanovi :).